لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
یـک جـدال حسـاس و دشـوار

یـک جـدال حسـاس و دشـوار

آنتونیو کونته سرمربی موفق باشگاه یوونتوس در حالی فردا شب تیم خود را در برنابئو رهبری خواهد کرد که یووه از 2 بازی گذشته خود در لیگ قهرمانان مقابل کپنهاگن و گالاتاسرای 2 امتیاز را کسب کرده و اکنون پس از باخت عجیـب مقابل فیورنتینا باید مقابل رئال قرار گیرد .

در همین ارتباط کونته امروز مصاحبه ای کوتاه با Sky درباره بازی فردا انجام داده اسـت .

چگونه برای بازی با رئال مادرید آماده شدید ؟

" درباره بازی با رئال زیاد فکر کردیم . بازی که یک بازی بزرگ و مهم مقابل یک تیم قدرتمند که برای دهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان امسال آماده شده است . فکر می کنم که این یک بازی است که عواطف و انگیزه ما را به خوبی تحریک خواهد کرد و من هم برای بیشتر شدن انگیزه بازیکنانم تلاش می کنم "

" ما طی این روزها به خوبی رئال را مورد بررسی قرار دادیم و راه ضربه زدن به این تیم را می دانیم . تیمی که به خوبی پـِرِس می کند و شما را از نیمه زمین خودتان تحت فشار قرار می دهد . بنابراین فردا برای مقابله با این ویژگی نیاز به نظم بالا و از خود گذشتگی و تلاش زیاد همراه با شجاعـت داریم زیرا اگر شما برای چیز دیگر و یا تحت فشار قرار گرفتن مقابل رئال به اینجا بیایید مطمئنا از ابتدا بازنده خواهیـد بود "

" این فوتبال است . هر چیزی ممکن است که اتفاق بیوفتد . همانگونه که در گذشته میلان در نیمه نخست با 3 گل برنده بود اما در انتهای بازی در ضربات پنالتی شکست خورد . همچنین در فصل گذشته برای ما در مقابل سمپدوریا اتفاق افتاد که ما با وجود اینکه 1 یار بیشتر داشتیم و 11 به 10 بودیم شکست خوردیم . ما اکنون فقط به رئال فکر می کنیم و هرچیزی ممکن اسـت اتفاق بیوفتد اما به هر حال ما انتظار یک چالش دشوار را از همه جهت با رئال داریم "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: